Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kopen UGG
#1
Als ik op een ochtend door een treinstation loop, word ik getroffen door een paar enorme, felgekleurde posters voor de nieuwste Ugg-campagne (schokkend ondertiteld: "Ugglife"); Kopen UGG er is Slick Woods die haar baby borstvoeding geeft en Ama Elsesser wiegt haar zus, Paloma. Ik ga online en zie de andere sterren van hun advertentiecampagne: Luka Sabbat en zijn vader, Kim Gordon en dochter Coco samen. Ze zijn glad en goed geschoten.

[Image: 1107949-CHE-1_1.jpg]

Ik zie de herenschoenen. UGG te Koop Ze zien er niet uit als oude zakken; in feite zien ze er niet uit als de traditionele Uggs. Dus het succesverhaal achter Uggs voor mannen is het maken van schoenen die helemaal niet op Uggs lijken. Ondanks dat ze door VP van marketing Ian Stewart 'de mannelijke versie van de klassieke Ugg' worden genoemd, lijkt hun populairste herenschoen, de Neumel, meer op een stevige woestijnlaars. Hij zegt dat ze zich richten op de hiphop- en sportgemeenschappen, dus de associatie met yogabroeken voor altijd verschuiven.

Ugg heeft ook zijn herencollectie opgefrist door high-fashion samenwerkingen na te streven. UGG Online Het heeft samengewerkt met de utilitaire New Yorkse ontwerper Heron Preston, aan waterdichte 'urban tech' pull-on laarzen, en bicoastale indie-lievelingen Eckhaus Latta, aan een merkwaardige laars met vierkante tenen. Een andere gezamenlijke inspanning, met A Bathing Ape, het legendarische Japanse streetwear-merk, leverde een camouflage-en-shearling-sneaker op die rapper Lil Wayne modelleerde in advertenties.

Hoewel UGG Schoenen beroemd is geworden door zijn laarzen, heeft het zijn productlijn uitgebreid met stijlvolle en toch elegante kleding voor zowel volwassenen als kinderen. UGG heeft een uitgebreide collectie handschoenen, sjaals, hoeden en UGG-jassen ontworpen die je warm houden tijdens de koude wintermaanden. Als het weer warmer wordt en er een warme bries waait, kun je nu genieten van schattige jurken, omslagdoeken en lichtgewicht hoeden. Nu kun je je favoriete outfit accessoriseren met niet alleen UGG-schoenen, maar ook met een fantastische tas. Je kunt reizen met een draagtas, winkelen met een crossbody-messenger of de stad rood schilderen met een chique clutch of polsbandje. Alle handtassen van UGG zijn gemaakt met dezelfde aandacht voor detail waardoor ze het belangrijkste merk zijn dat ze vandaag de dag zijn.

UGG is een merk dat draait om luxe en comfort voor het dagelijks leven. UGG Heren/Dames Alleen de beste kwaliteitsmaterialen worden gebruikt om UGG-laarzen en UGG-schoenen te maken. UGG is de grootste distributeur van schoeisel van schapenvacht. Elke schoen voelt geweldig aan vanaf het moment dat je hem aantrekt, jaar na jaar. De UGG-kindercollectie pronkt met dezelfde stijl en hetzelfde comfort als de lijn voor volwassenen. Van pantoffels tot laarzen tot vrijetijdsschoenen, UGG Kids zal de voetjes van uw baby, peuter of groot kind verwennen. Je kleintje zal net zo van het gevoel van schapenvacht houden als jij.

putonschoenen.com
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)